همایشی در آستانه یکصدمین سالگرد تاسیس موسسه رازی

همایشی در آستانه یکصدمین سالگرد تاسیس موسسه رازی نت واش: در آستانه یکصدمین سالگرد تاسیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، همایش یک روزه آنفلوانزای پرندگان با هدف به اشتراک گذاری و تبادل آخرین یافته های در رابطه با این حوزه با سخنرانی متخصصان طیور از مؤسسه رازی و دانشگاه تهران در روز ۳۰ مهرماه جاری در مؤسسه رازی انجام خواهد شد.


به گزارش نت واش به نقل از ایسنا، علیرضا یوسفی، دبیر اجرایی همایش یک روزه آنفلوانزای پرندگان ضمن اشاره به برگزاری دومین سمینار یک روزه آنفلوانزای پرندگان طی سالهای اخیر در موسسه تحقیقات واکسن و سرم ­سازی رازی، اظهار نمود: این مرکز علمی معتبر در زمینه پژوهش و تشخیص بیماری­ های دامپزشکی و تولید واکسن، یافته های علمی روزآمدی را در زمینه بیماری آنفلوانزای پرندگان در اختیار دارد که می ­تواند بر انتخاب راهکارهای جدید مبارزه با این بیماری در کشور اثرگذار باشد.
عضو هیات علمی و مدیر پژوهش، آموزش و تجاری سازی مؤسسه رازی در مورد جزئیات این همایش، اظهار داشت: این برنامه روز دوشنبه ۳۰ مهر ماه جاری از ساعت ۸ تا ۱۴ برگزار می گردد و بعد از افتتاحیه، از دکتر رضا ممیز، عضو هیات علمی و محقق پیشکسوت مؤسسه رازی تقدیر به عمل می ­آید. در این همایش، سه سخنرانی پیشبینی شده است و در ادامه با پانل بحث، تبادل نظر و جمع بندی، خاتمه خواهد یافت.
به نقل از روابط عمومی مؤسسه رازی، وی ادامه داد: در این روز نزدیک به ۴۰۰ نفر از متخصصان، کارشناسان، اساتید دانشگاهی، کلنیسین ­های بخش خصوصی و دست اندرکاران صنعت طیور حضور خواهند داشت، ضمن اینکه شرکت در همایش به شکل مجازی هم ممکن خواهد بود.


1403/07/25
09:50:21
5.0 / 5
34
تگهای خبر: تجاری , تولید , صنعت , متخصص
این پست نت واش را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب نت واش
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
نت واش : کارواش اینترنتی

نت واش

کارواش در محل

کارواش netwash.ir - تمام حقوق سایت نت واش محفوظ است